Stampin’ Up! heeft een nieuw systeem van rewards: je krijgt 10% producttegoed als je een bestelling plaatst vanaf €25 (excl. verzendkosten). Bestel je bijvoorbeeld voor €40, dan krijg je een tegoed van €4 op een volgende bestelling. Dit nieuwe systeem geldt vanaf 9 april.

Een flinke verbetering, want eerder kreeg je zo’n tegoed pas vanaf €200, dus dat scheelt een stuk! En ook heel handig: je hoeft het nieuwe tegoed niet meer meteen te besteden. Het blijft een jaar geldig en je kunt het dus ook opsparen om later een grotere korting in te wisselen en bijvoorbeeld een groter cadeau te kiezen.

Wil je je tegoed zelf beheren? Dan heb je een account bij Stampin’ Up! nodig. Daar zijn geen kosten aan verbonden en het verplicht je tot niets, je moet er alleen wel bekend zijn zodat de Stampin’ Rewards op jouw account gezet kunnen worden.
Je maakt een account aan op stampinup.nl: klik op “Inloggen”, daarna “Account aanmaken” en volg de stappen.
.

._offset=””]Button Text[/fusion_button]

.

Heb of wil je geen account? Dat is geen probleem. Want of je nu wel of geen account hebt, ik kan altijd voor jou een bestelling plaatsen. Je kunt dan kiezen of je die bestelling rechtstreeks naar je huisadres gestuurd wilt krijgen (Stampin’ Up! rekent daarvoor €7,95 verzendkosten) of dat je liever hebt dat ik de producten naar jou doorstuur. De werkelijke verzendkosten van mij naar jou zijn binnen Nederland altijd lager dan €7,95, dus daar bespaar je iets mee.

Nadeel is dat je dan niet je eigen Stampin’ Rewards producttegoed kunt bijhouden, want het loopt dan niet via jouw eigen account.
Om dit nadeel op te vangen, kan ik voor jou je producttegoed handmatig bijhouden. Ik zet het dan steeds op de factuur: je tegoed, je ingewisselde rewards en het resterende saldo.

Heb je geen bezwaar tegen het maken van een account? Dan heel graag! Ook als je het verder niet gebruikt, help je mij ermee. Mijn online klantenadministratie bij Stampin’ Up! (bijv. voor verzenden van catalogi) wordt er veel makkelijker door. Maar voel je vrij, het hoeft dus niet.

Ik heb op een rijtje gezet welke keuzes jij hebt in dit nieuwe systeem, met verschillende voors en tegens, dus kijk vooral welke manier van bestellen het beste bij jou past:

.
Ik ben blij met elke manier, alvast bedankt als ik je bestelling mag verzorgen!